15 Mart 2009 Pazar

UmUtLaR

Dün hep birlikte Efes'ten meryem anaya dilek dilemeye gittik.Önce yedi uyuyanlarda kahvaltı yaptık daha sonra yürümeye başladık.Kimse yürüyeceğimize inanmadı ama biz başarıdık :)
Meryem ana yolunu yürüyenler hayatlarında mucizeler gördüklerini söylüyorlar.dilekleri olunca o yolu tekrar yürümeye geliyorlarmış.Yürümeye başlamadan önce dileklerimizi diledik inşallah bizde mucizeler görebiliriz ...:)

umudumuz meryem ana :)
Bol umutlu ve mutlu bir yürüyüş oldu 2 saat gibi bir sürede tamamladık ama yokuşlar çok yordu.hala bacaklarım ağrıyor..
Gezip gördükçe İzmiri daha da sevmeye başladım ama İstanbuluda özlüyorum...

6 tane mum yaktım kendim ve arkadaşlarım için ...

kırmızı bezleri de kendim Ayşe ve özlem için bağladım ...dileklerimiz gerçek olursa üçümüz gideriz artık :)

bahar geldi papatyalar açmış heryer çok güzeldi ama tacı ben yapmadım tura gelen bir gruptan rica ettim fotoğraf çektirmek için kırmadılar beni :) ..
Herkese tavsiye ederim izmire yolunuz düşerse mutlaka gidin meryemanaya...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Bu bir ilk olmalı sen blog yazdın bir de resim ekledin süper olmuş.Saçşarında çok yakışmış.Özlemişim seni kuzucum yaa.
Metyem anaya gitmen ne hoş olmuş en son bende Eliflerle gitmiştim onların dilekleri olmuş.Yine gidelim dediler:)Bizim içinde dilek tuttuğun için çook teşekkür.
İnşallah gerçek olurda üçümüz tekrar gideriz:)Öperim koskocaman...

lezzettabağı dedi ki...

Merhabalar canım bloğun hayırlı olsun. papatyalar en sevdiğim çiçektir benimde.. meryem anaya defalarca gitmişliğimiz vardır orayı çok beğenirim yakın bir yerde kampımız var ve gittiğimizde ziyaret ederiz. kocaman sevgiler bıraktım sevimli bloğuna..